Övernattningsbesök från Dubai.

Hejhopp!

Igår städa jag lägenheten hela dagen OCH tvätta alla golv.. puh! :p
Det är ju så sjukt tråkigt men riktigt härligt nu såhär i efterhand när man har ett rent him igen! :)

Igårkväll när Bernt var iväg på fotbollsmatch med sin lille kusin som är elva år så kom svärmor, hennes syster och hennes två döttrar hit på besök.
Dom har bott i Dubai nu i ett flertal år men flyttat tillbaka till Norge nu :)
Det var även hennes son som Bernt var iväg på fotbollsmatch med.

Hur som helst, trevligt var det iallafall med lite besök sådär på kvällen :)

Vid nio tiden kom Bernt och Alex hem från matchen och då bjöds det på taccos.. mums!
Det är ju en sån typsisk fredagsmat så det är ju faktiskt lika gott varje gång.. haha.

Under tiden vi käkade såg vi film, Youngblood heter den och den är ruuskigt bra!
Så för alla hockeygalna männiksor, SE DEN! :)

Annars idag har det faktiskt inte hänt så mycket..
Bernt är iväg och jobbar sen klockan tolv och jag och Alex ligger och slappar framför tv.
Ser just nu på Milan vs Inter.

Om en stund kommer Kathrine ( bernts syster ) hit och hämtar Alex.
Och då ska jag ta mig en dusch och göra mig iordning... ;)
Sen ikväll ska jag och min man ha en riktig myskväll, bara han och jag! ♥

Jag tänkte laga kycklingfilé, pommes, beasås och en god grönsallad och med ett gott vin till.. :)
Det lär uppskattas av min man iallafall och det är huvudsaken.

Men nu ska jag återgå till matchen här fast Milan spelar som töntar..
Dom verkar rädda för bollen eller nått... suck!

Men ta hand om er mina vänner :)


Kommentarer
Postat av: kerstin

Gu vad brun du är! Du städade väl inte bort lilla Molly:) Alltid skönt med ett rent hem:) Ha det gott! Kramizar

2011-08-07 @ 12:53:53
Postat av: Pernilla

Hehe tack mami :) tur man har fått lite färg nu i slutet av sommaren iallafall. Kram :)

Postat av: Tess

städade du verkligen HELA lägenheten!!?? OCH tvättade alla golv!!?? herreguuuuud det måste ha varit jobbigt med tanke på att du bor i en lägenhet på like skokartongsstorlek!!

2011-08-07 @ 19:32:20
Postat av: Tess

nu är det varning på RIKTIGT!!!

alla vi andra såg filmen 1986 när den kom ut!!

2011-08-07 @ 19:33:36
Postat av: Pernilla

1. Oavsett hur många golv,väggar eller vafan det nu handlar om så är det ändå städning!!! Jag är inte van vid stora hus och fullt med springande barn eftersom jag vet hur man "stänger igen......" ;)



2. Vi som inte är så gamla och gråhåriga kan först nu hänga med i svängarna om dom "gamla godningarna..."



DÄR satte jag punkt.... syster lilla..... :)



LAV JO!

2011-08-07 @ 19:57:06
URL: http://lillanillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback