Ny soffa.

Tjenare!

Idag satt jag bara på finn.no och kollade runt lite och plötsligt får jag syn på en riktigt snygg soffa!
Eftersom vi har haft planer på en ny soffa den senaste tiden ringde jag min man direkt och berätta.
Så vi bestämde oss ikväll att sticka bort och titta på den.

Och ja, soffan var lika snygg i verkligheten och enbart använd i ca fyra månader.
Priset? 500 kr!!! Haha, heelt sjukt!
Men det var eftersom ägaren ville bli av med den fortast möjligt och det var ju helt klart fine by us! ;)

Så när vi bestämt oss för att vi skulle ha den fick vi t.om den hemlevererad av ägarna (!)
Snacka om försäljning! ;) Hehe!

Så nu slipper vi lägga ner 3500 kr på en ny soffa och istället va vi ner en fem hundring! ;) hehe.

Vi är iallafall super nöjda med vår nya soffa.. Jag menar, visst är den jättefin!!?? :D



Så nu ikväll har vi suttit och letat efter ett nytt soffbord.. vi är ute efter ett runt ett.. :)
Vi ska snart ta turen till IKEA igen så vi får se om vi hittar något då.

Annars ikväll har vi sett på den fantastiskt rörande programmet om den 22 juli -11.
Att höra människors historier från både Oslo och Utöya är magiskt.
Det är ju så fruktansvärt allt som hände då.. man kan helt enkelt inte hålla tårarna borta.. ♥

Nu ska jag iallafall krypa in i Bernts famn och bara vara tacksam över det livet jag har. :)

Sov så gott mina fina vänner.

Kommentarer
Postat av: kerstin

Det var ju ett bra kap:) Men den ser väldigt liten ut, men den är väl inte mindre än att jag får plats och sova i den:)

2011-08-09 @ 13:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback