Fredagskvällen är här!

Hello!

Såja, nu var fredagskvällen redan här och jag har inte gjort något vettigt överhuvudtaget under hela veckan känns det som.. haha, usch! Får bli ändring nu alltså :)

Iallafall, idag har jag varit ute på en lång powerwalk med Molly och tvättat.

Nu ikväll har jag och min man käkat taccos och myst! :)

& nu sitter jag här, helt ensam.. ellerja, jag har ju iförsig Molly här vid min sida :)
Bernt är uppe hos grannen och spelar fifa så jag ska snart lägga mig i soffan med en bra bok!

Imorgon kommer Linnea hit halv nio och sen ska jag passa henne hela dagen, wiho! :)

Men somsagt, nu ska jag ta och läsa en bok och bara slappa!

Ha en fortsatt fin kväll mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback