Dags att packa väskan!

Hallåja! :)

Idag har jag mått mycket bättre, tack och lov! :D
Smärtan i halsen känner jag inte ens av mer dock rinner näsan konstant.. menmen!

Idag har jag städat undan här hemma så här är rent och fint när jag sticker. :)

& nu ikväll har jag börjat packa väskan.. så nu är jag snart klar med det också!

Ska alldeles strax gå ut med Molly också, men ville bara skriva ett inlägg först.

Imorgon sticker somsagt jag och Molly till Skåne en tur, ska bli mysigt!
Sticker ner till min mina syster imorgon och tillbringar helgen där sen ska vi ner mot Malmö!

I veckan ska jag även hinna mysa med min bästis Caroline och träffa Jennifer&Jennifer. ♥

Men nu ska jag ta mig en dusch och sedan sätta på en kopp te! :)

Om jag inte hinner uppdatera imorgon innan jag drar så fixar jag det på tåget!

Ha en fin torsdagkväll mina vänner.

FÖRRESTEN, ville bara lägga in en bild på mina nya boots också!
Dom är då till hösten/vintern och dom är såå snygga! :D


Kommentarer
Postat av: shullan

skit snygga!!

2011-08-27 @ 10:42:23
Postat av: Pernilla

Tack gumman! :D Längtar tills jag får dom.. hehe!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback