Blåsigt värre!

Hejhopp!

Idag har vädret sugit balle! :( Regn och åter regn.
Och nu när jag precis var ute med Molly på hennes kvällsrunda så höll vi på att blåsa bort.
Haha, somsagt.. hösten är verkligen är Skåne iallafall, sjukt trist! :(

Annars idag har jag bara varit i stan och käkat frukost med caroline.
Vi mös i två timmar och bara pratade en massa.. love you long time bästis! ♥

Sen åkte jag hem igen och mös med min fina hund! :)

Vid fyra tiden följde jag med Mamma till Maxi och handla lite mat o så till Molly. :)
Sedan handla vi även med oss kinamat hem, sjuukt gott var det!

& nu ikväll har jag bara tagit det lugnt och sett lite The Hills avsnitt på datorn.

Jag ska alldeles strax hoppa i säng, sen imorgon ska jag till banken och lite sånt.

Hoppas ni har haft en fin dag iallafall!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback