Äckliga fästingar.

Hejhej.

Idag har vädret varit helt perfekt tycker jag, varken för kallt eller för varmt. :)

Jag har gått en lång promenad med Molly också, ner till brygga och så.. himla mys!

Tidigare ikväll fick jag syn på en äcklig fästing ovanför Mollys öga.
Paniken kom eftersom jag då inte visste vad det var.

Så jag gick in till grannen som även har en hund och fick lite klarsyn på vad det var osv.
Sedan var hon snällast i världen och drog ut den så jag slapp.. usch och tvi!

Eftersom jag inte fått syn på den förrens ikväll så kan den inte varit där länge, thank god.
Men det var sjukt äckligt ändå.. usch!

Annars har jag bara sökt lite jobb idag, tre styckna faktiskt.
Två styckna förskolejobb och ett säljarjobb i en butik som ska öppna i höst.
Och ja, jag vet att jag har sagt att jag aldrig ska jobba i butik men just nu tar jag vad jag kan få.

Just nu sitter jag och hjärtat ute på vår terass och bara njuter av kvällen.
Det är ju så himla skönt om kvällarna så man måste ju passa på och ta vara på dom :)

Men nu ska jag vara lite social här tror jag..

Ha en fin kväll mina vänner :)

Kommentarer
Postat av: kerstin

Skönt att du fick hjälp gumman med fästingen. Det är superäckligt, håller helt med dig! Kram

2011-08-05 @ 12:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback