Sunday.

Hejsan. 

Ja, denna helgen har ju varit mindre rolig. :/
Bernt har varit kass hela helgen o jag börjar bli det nu ( såklart. ) fuck! 

Så vår helg har tillbringats i sängen/soffan med massa filmer och mys. 
Låter mysigt, vilket det varit.. men samtidigt inte! haha :) 

Nu har vi har precis ätit middag; ungstektfalukorv och mos :D Mums! 

Just nu ligger Bernt i ena delen av soffan och jag i den andra, haha. 
Ska snart hoppa på honom tror jag.. grr! ;) 

Och om en stund börjar ju även veckans liveavsnitt av bigbrother. 
Vem åker ikväll? Roddan eller Patrik? Asså, VÄCK med båda två kan jag känna!! 

Menmen, annars har jag faktiskt inte roligt att berätta :( 
Har en lugn veckan framför mig, Linnea kommer inte hit förrens på Torsdag så :) 

Men nu ska jag somsagt hoppa på min sambo, ha en fortsatt fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback