Sjuklingar

Tjenare!

Igår skippa jag uppdatera eftersom jag tog hand om två sjuklingar här hemma. :)

Linnea kom hit vid halv 2 tiden och var här fram tills halv 8.
Men redan vid 15 tiden kom Bernt hem.
Han var inte alls kry, min lille älskling. 

Som plus i kanten var även Linnea kass, hon var väldigt förkyld och gnällig.
Så min dag gick allså åt att ta hand om dom två :) höhö. 

& idag är Bernt hemma från jobb och jag är ledig. :)
Så vi har alltså legat i soffan o latat oss hela dagen, haha! 
Ellerja, jag har latat mig och Bernt har typ gnällt över att han e förkyld. 

Nu har vi precis varit och handlat mat inför de kommande dagarna. 
Bernt ska snart gå ner o hämta vår pizza vi beställt.. MUMS! :D 

Ikväll blir det bara massa fredagsmys. 
Vi ska se se hockeyn om en stund också sen blir de väl film o så senare. 

Igår berättade förresten min syster, Malin att hon och Tony väntar en flicka. 
Flickan e beräknad den 8 september så nu har dom och vi en massa o ser fram emot! :) 

Men nu ska jag iallafall avrunda här, vi hørs imorgon eller nått. 



Kommentarer
Postat av: Anonym

jadå vi alla längtar syster. :)<3

2011-04-09 @ 11:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback