Så nu var påsken slut.

Hejhej.

Ja nu var denna påsken över. :) Hoppas ni har haft en bra ledighet!

Uppdateringen från min sida dom senaste dagarna har uteblivit helt enkelt.
Jag har passat på att umgås med min pojkvän och vänner. :)

I fredags tog jag och Bernt de mest lugnt under dagen.
Sen på eftermiddagen begav vi oss hem till Bernts kusin, Marte som fyllde år.

Tillbringa hela kvällen där fram tills småtimmarna, mycket trevligt :)

& på lördagen efter få timmars sömn så var man ganska sliten.
Gick upp när Bernt stack till jobb ENORMT bakis.. haha, skadeglädje till max!!

Sen under lördagen städa jag och lite sånt.. flitig som man är, lala!

När Bernt sedan kom hem från jobb gick vi hem till hans bror, Lars Jörgen.  
Vi åt räkor och bara mös en massa hela kvällen. :)

& i söndags hade vi en totalt slappedag.
Bernt var flitig och följde med sin familj på promenad medans jag låg på soffan.
Mådde inte alls bra så de var lika bra o stanna himma.

Sedan igår var det måndag och då hade vi en städdag! :)
Sedan avsluta vi dagen med pizza, riktigt gott!!

Idag då.. vi gick upp redan kl 7 imorse!!! för att gå ut på en promenad!!! :D
Vi gick ungefär en mil och kände oss sjukt duktiga!

När vi kom hem blev de lite slapp framför tvn o så bara.

Sedan tog vi oss en liten powernap, lala!

& nu e Bernt iväg och jobbar, han kommer dock strax hem.

Under eftermiddagen har jag tvättat och packat.

Imorgon åker jag ju till Skåne!!! ♥
Ska först ner och hälsa på söstra mi och hennes familj.
Sen på fredag åker jag ner till Malmö och träffar mina fina föräldrar och mina fina tjajor!!

menmen, nu borde jag nog börja på maten tror jag.. blir nog något enkelt idag :)

Jag lovar att uppdateringen ska bli bättre! Hang in there peeps!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback