Massor av utedagar.

Hejhopp!

De senaste dagarna har uppdateringen uteblivit pga jobb och utedagar. :)
Har haft Linnea sen i Torsdags och eftersom våren är kommen så är vi ute massor!

Vi har varit på lekplatser och busat och en massa annat! :)

Just nu ligger den lilla sötnosen och sover så jag sitter och äter frukost.
Ska passa henne fram tills 15.30 tiden idag sen får vi se vad kvällen erbjuder.

Kristine ska ha förfest innan folket ska ner på byn så jag får se om jag sticker dit en tur.

Måste bara berätta en kul gej som hände igår!
När Anne-Marte ( Linneas mamma ) kom o hämta hon så frågade hon mig ifall jag hade kunnat tänka mig att även passa en vänninas son en gång i veckan! Och hur kul är inte det!?
Känns himla bra när man bli uppskattad!! :D Hihi. Då vet man att man gör ett bra jobb! :)

Annars har det faktiskt inte hänt så mycket..

Ser fram emot när jag ska ner till Skåne den 27 och hälsa på! :)
Saknar mina syskonbarn otroligt mycket!! ♥
Sen ska jag och Mamma även en tur till Ullared, wiho!

Men nu ska jag äta upp min frukost här.. vi hörs ikväll eller imorgon people!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback