Hem till svärmor

Tjoo!

Idag är det onsdag och snart har halva veckan gått, crazy. :)
Bernt är iväg o jobbar hela dagen och sedan ska han till Oslo med sin bror och lär inte komma hem förrens typ 3 inatt så jag träffar inte honom förrens typ imorgonbitti, haha! :)

Men min dag är planerad för det :)

Om en stund kommer Bernts syster, Kathrine och hämtar mig och sen ska vi vidare hem till svärmor Merete och fira henne eftersom hon fyller år idag. :)
Troligtvis kommer Bernts bror Lars-Jörgen och hans flickvän Bente också dit. :)

Nu har jag iallafall precis duschat och gjort mig klar.
Ska ta något o äta snart bara.

Btw så kommer jag sätta lösen på bloggen typ nu i veckan.
Hojjta om ni vill ha det. :)

Men nu ska jag somsagt ta mig något och äta.

Vi hörs kanske ikväll, annars hörs vi imorgon :)


Kommentarer
Postat av: Malin

din gravida syster vill ha det :)

2011-04-13 @ 15:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback