27 grader på termon!!!

Hejsan :)

Alltså till o börja med, det har stått 27 grader på min termo hela dagen!!
Så jäkla sjukt alltså.. haha! :D Men det är jäkligt nice så jag ska INTE klaga! :D

Idag har jag iallafall passat Linnea hela dagen.
Hon kom runt halv 9 och blev hämtad halv 6.

Sen dess har jag duschat, ätit lite och fixat mig.
Ska snart gå ner till byn o möta upp Bernt. ♥

Sen ska vi gå vidare hem till Kathrine ( bernts syster ) som fyller år idag :) Grattis!!

Annars då, imorgon ska jag iväg till läkaren før en kontroll bara sen e jag ledig!

& på Onsdag kommer Linnea och sen ska jag jobba nere på resturangen hela helgen :)

menmen, nu ska jag faktiskt börja bege mig.. vi hörs! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback