Klar för party!

Hallåja! 

Idag är det Lördag och jag är klar för party! :D 

Har tillbringat dagen hemma faktiskt, inte gjort ett skit utan bara tagit det lugnt. 
Slösat bort en hel dag mer eller mindre.. haha! 

Nu har jag precis duschat och sminkat mig inför kvällen, ska snart föna håret och fixa till det lite! :)
Därefter blir det lite mat innan jag och Bernt sedan blir hämtade av Eyrún och drar oss vidare mot festen.

Det kommer säkerligen bli en toppenkväll, det tror och hoppas jag iallafall på! :) 

Annars då, jag sitter även o följer Redhawksmatchen och jag är så jävla less på det!! VAAAKNA NU!!

menmen.. sedan ser jag veerkligen fram emot nästa helg när töserna kommer hit! 
För fybubblan vad jag saknar dom nu! ♥

Men nu måste jag ta tag i mitt hår här känner jag.. lala! Hoppas ni har och får en fin lördag! :) 

/ Lillanilla.



Kommentarer
Postat av: malle

mums relax :)

2010-09-26 @ 19:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback