Jobbat idag!! :D

Hallåja! 

Uppdateringen har uteblivit dom två senaste dagarna.. sorry dudes! :) 

Iförrigår var jag hemma hos Bernts föräldrar hela dagen och hjälpte hans mamma Merete att höststäda! :)
Vi tog först en fika o så och sen satte vi igång.. det var jättetrevligt faktiskt.. hehe! 

Sen igår tog jag det bara lugnt hela dagen.. en massa mensvärk o sånt, usch och tvi! :( 

& sedan hörde Kristine av sig igår och fråga om jag ville ställa upp och jobba som vik på hennes jobb idag! 
Vilket jag sjääälvklart ville! :D ( Hon jobbar även inom barnomsorgen vetni )

Så halv 8 imorse kom Merete och hämtade mig och körde mig ut dit! :) Togs emot väldigt bra tyckte jag!
Hela dagen i sig flöt på som en vind, allt gick verkligen jättebra! Och feedbacken jag fick när jag skulle hem gjorde hela min dag och t.om helg! :D Hehe, I'm soo happy! :D 

Och när jag kom hem från jobb så hade Bernt lagat mat åt oss, så duktig! :D hehe. 

Sedan när vi smällt maten lite gick vi ner och handlade lite mer mat inför helgen och sådär! :) Myyys! 

Nu har jag precis sett klart X-faktor och Bernt har precis kommit hem från ishockeyträningen. 

Så resten av kvällen lär det bli massa mys med film och sådär.. hoppas ni får en fin fredagskväll! :) 

/ Lillanilla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback