Happy!

Hallåja! :D 

Idag är jag happy, fråga mig inte varför men sån är det :D 

Idag vaknade jag vid halv 8 tiden.. fixade mig och åt lite frukost och därefter väckte jag en trött Bernt. ♥

Vi hade cykelfölje till jobb idag, mysigt! :) Jag jobbade mellan 9 - 17 idag! :) 

Där jag jobbade idag trivdes jag sinnesjukt bra på! Just min typ av den perfekta arbetsplasten!
Förskolan var liten och mysig som bestod av två avdelningar med 10-15 barn samt 3 personal på varje avd! 

Så himla mysigt och så himla skönt att få veta att det fortf finns såna fina förskolor som hellre satsar på kommunikation med barn och föräldrar än en full barngrupp! 

Somsagt, jag trivdes hur bra som helst.. kunde inte blivit bättre! :) Ska jobba där imorgon också och kanske ännu mer framöver.. hoppas!!! :) hihi. 

När jag kom hem åt jag två knäckebröd sen kom Eyrún hit och hämtade mig :) 
Vi körde sedan ut och gick en promenad på ca 1 timme i skogen.. väldigt trevligt! 

Därefter körde vi hem till oss och snacka lite skit tills Bernt kom hem :) 
Och nu har Eyrún nästan precis åkt hem o nu ska vi äta lite middag..
Hoppas ni får en fin kväll mina fina läsare :) 

/ Lillanilla.



Kommentarer
Postat av: TESS

komentar nr 1: jag väntar fortfarande på ett helnorskt inlägg!......

nr 2: härligt att höra ang förskolan.

men det viktigaste av allt, vad hade du på dina knäckebröd?????

2010-09-17 @ 19:27:41
Postat av: pernilla

Nada och åter nada.. :D

Postat av: TESS

uppdattera för fan!!!!!!

2010-09-20 @ 17:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback