Fredagsmys!

Hej mina vänner. 

Idag är det Fredag och det innebär ju Fredagsmys med min pojkvän! :) 

Idag har jag för övrigt inte mått helt hundra, varit yr och allmänt nere.. märks att det börjar bli höst! :( 
Så jag har suttit och kollat på Idolavsnitten från veckan idag.. jäklar vad många bra artister där är med i år! :) 

menmen.. så just nu sitter jag här och inte gör något alls, funderar på att hoppa in i duschen och gå en runda. 
Eller sticka ner till byn o handla lite mat tills ikväll.. tror det blir taccos, MUMS! :) 

Och imorgon ska vi på 23årsfest x fyra, crazy! :D Men det ska bli jättekul faktiskt. 

Och nästa helg kommer tjejerna upp, JAG LÄÄNGTAR!! ♥

Jag tror att jag är lite smått nere idag pga att jag kanske börjat insé att jag har flyttat nu..
Jag trivs som fisken i vattnet här, dont get me wrong.. meeen.. inget är som Malmö, that's life! ♥

men usch.. nu har jag suttit och gnällt tillräckligt, jag slänger mig nu i duschen! Ha det gott! :) 

/ Lillanilla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback