11 månader tillsammans idag!

Tjingeling! 

Har inte uppdaterat under helgens gång för jag har helt enkelt haft annat för mig.. lala! :) 

I fredags hade jag och Bernt en myskväll med massa onyttigheter och film.. mysigt! ♥

& i lördags var jag en runda i stan med Kathrine ( bernt storasyster. ) och shoppa lite. 
Fann en klänning på Vero Moda för 65 kroner.. haha, lööjligt fin var den också så den haffa jag! :D 

Därefter stack jag hem, städa undan lite och så tills jag till slut började duscha och fixa mig! :) 
Sedan kom Bernt hem också och fixade sig och sedan stack vi vidare hem till Junior

Junior
hade en födelsedagsförfest med hela gänget, vilket var superkul! :) 
Sedan bar det vidare mot byn och Budda, såklart.. höhö! 

När vi landa hemma i sängen så däcka jag mer eller mindre direkt.. var sinnessjukt trött efter de drama som uppstått under kvällen.. usch ja! 

& i söndags, städa vi undan hela dagen typ.. ibland måste man ta någon städdag.. vare sig man vill det eller inte! :)

I Måndags, var jag och jobbade hela dagen.. men det var najs! :) 
Fick även veta vad jag tjänar här i Norge i timmen och HÅLL I ER Sverige.. 146 norska kr i timmen! ;) LALA!!! 
Konstigt att jag ville flytta hit!? Haha, jag gillar läget :D 

Igår ( tisdag ) mådde jag inte spciellt bra så jag tog de bara lugnt hela dagen..
Och idag har jag jobbat igen.. underbart :D Trivs som fisken i vattnet! 

Nu är min älskling påväg hem från jobbet med kebab åt oss.
Och ikväll ska vi fira våra 11 månader med massa myyys! hihi. ♥

Om 1 månad åker vi till Göteborg över en helg för att fira vårt år tillsammans.. det ska bli sååå underbart! ♥

Menmen.. nu ska jag hänga upp tvätten som jag starta förut.. hoppas ni får en mysig kväll :) 

/ Lillanilla.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback