Skåne på besök.

Tjenare! 

Idag är det Lördag och det gillar vi starkt! 

Strax efter 8 igårkväll landa Emelie & Johanna här och ni kan tro att jag var glad att se dem! ♥

Vår kväll bestod av massa pigelindrinkar, pizza, kortspel och hög musik! :D 
Vissa blev ju lite lulliga o inte tålde pigelindrinkarna.. *host Johanna!!! host* haha, så kul! 

& imorse vaknade vi strax efter 11 tiden och åt då frukost och sedan såg vi även på lite vänner :) 

Dagen har vi tillbringat i stan vilket innebar massa shopping! :D 
Jag köpte en höstjacka, lite smycken samt födelsedagspresent till Bernts bror som fyller år idag! :) 

Nu ligger både Johanna och Emelie och tar sig en liten powernap och det ska jag också göra alldeles strax..
Sitter just nu o följer Malmö vs Tingsryd på datan.. hehe! 

Sen ikväll blir det paaaarty! All night long! :D Ellerja, iallafall tills dom stänger! ;) haha. 

menmen.. nu ska jag väl ta och försöka sova en liten stund jag också! :) Ha en bra lördag mina vänner! 

/ Lillanilla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback