Ny vecka.

Hejhej.

Nu är det en ny vecka att ta itu med. :) 

I helgen var somsagt Johanna & Emelie här på besök och det var väldigt mysigt att ha dom här. ♥

I lördags kom några av Bernts killar hit på lite förfest med spel och dricka och sen kom även tjejerna förbi en tur! :) 

Därefter åkte vi till byn och slog klackarna i taket, riktigt kul faktiskt! :D 

Första gången man även fick åkt hem med en ros från byn, haha! En gave från fossa på fylla, hehe! :D 

& igår, var vi på en s.k pölsefest hos Bernts bror Lars Jörgen som fyllde år i lördags! :) 
Det var jättetrevligt.. kul o umgås med Bernts familj när man kommer så fint överrens med alla.. hihi! 

Och idag skulle jag jobbat sammen Kristine ute på Lunde men jag sov sammanlagt 45 minuter inatt och är inte ens människa just nu! 
Jag vet inte vad det är för fel med mig iheller.. ena dagen kan jag vara pigg o kry och känna mig som mig själv och andra dagen kan jag varken sova om nätterna, äta eller ha ork till att göra något annat! 
Och jag börjar bli jäääkligt less på det nu alltså! :( Får ta tag i o gå till läkaren nu när jag är i Malmö nästa vecka! 

Skal kanske träffa tjejerna ikväll, bros på hur jag mår sen.. men jag hoppas att jag mår bättre iallafall! :) 

& på torsdag åker jag somsagt ner till Skåne och hem till min fina syster! ♥
Ska bli mys att få umgås med henne lita, för ni kan tro att jag saknar både henne och hennes fantastiska barn!

menmen.. nu ska jag ta en timme på soffan och försöka få lite sömn.. :( wish me good luck....

/ Lillanilla.



Kommentarer
Postat av: TESS

jag HAR inga pengar.........

2010-10-05 @ 20:34:12
Postat av: pernilla

okeeej? var kom det ifrån??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback