Grattis Mamma <3

Hallåå! :D

Idag är det den 8 Oktober och då fyller min fina mamma år, grattis grattis! ♥

Igårkväll tog jag och min syster lite foton på oss samt hennes underbara barn, SÅ KUL!
Vissa foto blev superbra och vissa andra blev kanske inte lika bra.. haha!

& idag har jag varit i stan med min syster och Benny.
Vi käkade thai och sen blev det lite shopping för min del.. ett par ullskor ( URSÖTA ) och två tights!

Nu sitter vi här hemma.. ellerja, ligger i soffan med vars en dator. :p

Jag ska snart slänga mig in i duschen och börja fixa mig lite och sen ska vi till Malmö senare för att fira mamma! ♥

Ska bli mysigt att umgås lite med familjen.. längesen sist ju! :)

Senare ikväll ska jag träffa johanna och jennifer också, mina fina tjejer! ♥

menmen.. nu ska jag somsagt börja fixa mig lite.. men vi hörs mina vänner! :)

/ Lillanilla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback