Fulls ös!


Hejhej! 

Det är fullt ös konstant för denna svensken kan jag meddela, hinner knappt andas ju! :) 

Jobbade hela förra veckan och jobbar/jobbat hela denna veckan.. livet rullar på! 

Förra veckan firade jag och Bernt 1 års dag och det var en fantastisk dag och kväll! ♥
När jag kom hem från jobb fick jag blommor och en massa mys.. hihi! 

Sedan på kvällen lagade vi en GOD middag tilllsammans och drack vin samt prata igenom året som gått. 
Det har verkligen gått snabbare än vad jag själv hade kunnat tro.. hihi! Men så är det när man är lycklig! ♥

& i lördags var det dags för utgång kände jag, fast dock inte förrens typ sent på kvällen.. haha! 
under dagen gjorde vi faktiskt inte ett smack, ingen av oss var i form eller något :( 

Men.. efter lite smsande med tjejerna så bestämde jag mig för att ansluta dem hos Kristine på förfest! :D
Kände att de var lika bra eftersom Bernt var iväg på förfest med grabbarna så.. hehe!

Hade en riktigt rolig kväll faktiskt, såna kvällar man vill minnas liksom! :) Hihi! 

& somsagt, denna veckan bara går sååå fort.. men det är härligt för på fredag kommer mina fina föräldrar på besök! ♥
Ska bli mysigt att få hit dem igen.. ett tag sen dom var här ju! :) 

Så i helgen ska vi visa dem Fredrikstad b.la och äta på resturang och lite sånt mys.. hihi! 

annars sker det inte så mycket utöver jobbet och så.
Har iallafall planerat lite Malmö besök nu så det är nice! :D 

& ikväll spelar ju MIF igen.. hoppas på vinst idag eftersom det sket sig fullständigt i Måndags!! :S menmen! 

Nu ska jag iallafall börja göra vid lite mat tills Bernt kommer hem :) Vi höööörs! 

/ Lillanilla.                



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback