2 veckor sen sist.

Hejsan! 

Imorgon är det två veckor sen jag blogga sist och ja, jag vet inte varför jag inte bloggat.. tyvärr. 

Jag tror kanske att det kan bero på att min blogg suger balle mer eller mindre numera. 
Inget är kul o blogga om, ingen insperation.. nada! Sen att min header är fruktansvärd kanske inte hjälper? 

Aja, hur som helst.. helgen jag hade i Malmö för 2 veckor sen var perfekt! :D 
Det bjöds på hockey, MIF vs RBK och där krossa såklart Malmö bönnerna från Ängelholm... GOTT! 

Efter matchen så stack jag, jennifer, johanna och caroline ♥ hem till mig och åt pizza och drack lite vin! :)
Därefter tog vi taxi hem till Fredde och joina hockeyligan för lite förfest.. såå trevligt! :D 

Jag åkte hem från malmö på tisdagen och sen dess har jag jobbat non stop! Men så jäkla kul! :D 
Trivs så sjukt bra där jag är nu.. hehe! Och jag får bara fler o fler dagar hela tiden.. underbart! :) 

Men till en annan sak, idag när jag vaknade var det 5 MINUT ute!!! Fattar ni!! Och jag som cyklar till jobb..... 
Jag trodde mer eller mindre jag skulle avlida av kylan påväg till jobb alltså.. herre min skapare! 

SOM TUR VAR, så tillbringa vi hela dagen inne med tanke på att vi firade FN dagen idag.. riktigt roligt faktiskt! :) 

Till en eller två andra sjuka saker och ja jag vet att jag är sen MEN iallafall..
Vad får en person till o ta sitt eget liv framför en webbcam där 1.00000 människor kan se på!? 
Det är helt jävla sinnessjukt enligt mig.. fyfan vad man måste må skit, ellerja.. värre än det t.om om man gör sånt! :( Jag lider med den smärtan som Marcus Jannes måste ha levt med.. usch och tvi! R.I.P!! 

Och sen ännu ett skottdrama i Malmö igår OCH idag och enligt aftonbladets hemsida så uttalar sig polisen på följande sätt: Vi förväntar oss fler skottdraman och olyckor i Malmöområdet....
Hur jävla sjukt får det lov och bli!? Hur fan kan man uttala sig så i svensk media? 
Och skriva att invandrare inte borde gå ensam ute på kvällstid!!?? Man ska väl kunna gå ute om man vill!!!!???
Fattas bara att detta skitet även tar sig hit inom snar framtid.. jag förstår inte vad som händer med världen alltså....

Menja.. herregud alltså.. man blir fan mörkrädd på riktigt.. usch och tvi! 

Meeen.. till något roligare då! :) Snart är det Jul och jag ääälskar verkligen julen, den är sååå mysig! 

Julen kommer tillbringas i Malmö med min familj, första gången som " besökare " under juletid i malmö! ;) hehe! 

& till ännu en rolig grej; Imorgon har jag och Bernt varit tillsammans i 1 år!!! ♥
Får se vad han har planerat inför morgondagen men det ska bli spännande! :) hihi. 

menmen.. nu ska jag faktiskt ta o hoppa in i duschen och faktiskt snart lägga mig.. börjat 06.45 imorgon!!! :( 
Dock slutar jag klockan 2 så det är ju jääkligt gött! ;) Kanske ska ner om gymmet en tur imorgon med.. får se! :) 

menmen.. detta var allt för denna gången och jag lovar, jag ska försöka hitta tillbax! :) hehe! 

/ Lillanilla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback