Fredagsmatch, eller var det ens en match?

Hejhopp!

Nu är det lördag och gårdagen var något för sig själv för att säga så! :)

Gårdagen började med att jag åkte till Caroline och åt och drack en flaska vin, jättemysigt! ♥

Sedan begav vi oss mot Malmö Arena för att se när Redhawks skulle möta Örebro.
Första perioden var godkänd men resten gick skepp åt helvete soom vanligt då man tappar 3-0 till 3-3!!
Matchen slutade i stafflägging och där vann Malmö med sig två poäng iallafall.. tur det!

En fredagsmatch innehöll allt vad en fredagsmatch skall innehålla, så att säga.... ;) hehe!

Efter matchen stack vi hem på förfets hos Ahlin, och det var lika trevligt som alltid! :D

Därefter stack jag och Caroline till Båten och röjjde lite! ;) Träffade även Gummsi & Ewe, SÅ KUL! :D ♥

Senare tappade jag dock bort allt och alla och då från ingenstans träffade jag Anton på Breaaze! :D Haha!
Riktigt roligt, sådär old school liksom! :D

Sedan fann jag och Caroline varandra igen och tog en taxi hem till henne där jag sedan däcka gott runt 4 tiden! :) höhö.

Nu har vi snackat av oss allt från igår och ätit en god frukost så nu ska jag snart bege mig in till stan.
Ska fika med Jennifer, ska bli myyys! Min shulla, som jag saknat dig!! ♥

& ikväll då, då blir det utgång igen.. my godness, hur ska jag orka åka hem imorgon KLOCKAN 12!!?? menmen! :D

uppdaterar kanske senare, måste ta på mig nu och snart springa ut till bussen! :)

/ Lillanilla.



Kommentarer
Postat av: Lucke

Anmäl dig till dagens blogg om du vill :P

Postat av: Lucke

Tjenare, vad göres? :)

2010-11-23 @ 15:01:37
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: bitte

Hej tävlar ut en liten goodiebag på min blogg ifall du vill va med=)

2010-11-23 @ 20:42:43
URL: http://www.lovemercury.se/?p=1429
Postat av: ♥ L A I L A ♥

:):)

2010-11-23 @ 20:52:26
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Anmäl dig gärna till Månadens Bästa Blogg hos mig =)



Vinnaren kommer bli länkad på en av de tolv största bloggarna i Sverige och få en fin present på köpet, värde över 1200kr!

2010-11-24 @ 13:44:10
Postat av: Kulan

Anmäl dig gärna till Månadens Bästa Blogg hos mig =)



Vinnaren kommer bli länkad på en av de tolv största bloggarna i Sverige och få en fin present på köpet, värde över 1200kr!

2010-11-24 @ 13:44:17
URL: http://kulansplace.se
Postat av: Lucke

Hejsan, vad göres? :P

2010-11-28 @ 14:59:47
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback