Tisdagskväll.

Heeeey!

Idag är det Tisdag och det har de varit hela långa dagen, höhö. :)

Imorse vaknade jag stax innan 8, gick upp och fixade till mig och åt lite frukost. 

Därefter åkte jag in till stan o mötte upp Mia, därefter gick vi vidare ner till Kulturhuset.
Där vi sedan tillbringa 1 timme med ett studiebesök med resten av vår klass. 

Om jag ska vara helt ärlig så kunde vi lika gärna skippat det.. för det var nog de tråkigaste på länge!
Herre min gud.. menmen, gjort är gjort. :)

Efteråt gick jag tillsammans med Mia och Anneli och satte oss på ett fik.. myyysigt! :)

Sedan kom Pappa och hämtade mig o körde mig vidare till Lund.
Där jag mötte upp en av mina lärare och fick ett nytt ämne att göra denna vecka.

OOOH, nu är det bara 4 kvar.. herregud, så jääkla skönt! :) FULLT ÖS NU!!!

Därefter tog jag tåget hemåt och sen dess har jag bara tagit det lugnt. 

Eller nej, nu ljög jag.. jag har tvättat, packat och städat på rummet :D haha! 

Så nu ska jag alldeles strax hoppa i säng här känner jag.. 

Imorgon bär det av mot Norge, Ä N T L I G E N ! !
Har inte träffat Bernt på typ 7 veckor och det känns kan jag meddela.. :( 
Så det ska bli väldigt skönt o få pussa på honom igen ♥

Jag stannar i Norge tills söndag men uppdaterar självklart under tiden jag är där :) hihi. 

Godnatt gott folk!

/ Lillanilla



Kommentarer
Postat av: TESS

ehhh vadå "uppdatterar när jag e där"

-är du inte klok!??? njuuuut, ta hand om varandra och bara myyyys istället!

hälsa så gott. och ha det bra. <3

2010-05-19 @ 07:45:24
Postat av: Pernilla

haha, jag menade ju självklart medans Bernt är och jobbar :) nöörd! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback