Städningskick!

Hejhopp. 

Imorse vaknade jag upp brevid min älskling vilket var helt underbart! ♥

Vi hade verkligen en supermysig kväll igår, skönt att bara få umgås med varandra igen!

Men somsagt imorse när vi vaknade gjorde Bernt sig iordning inför jobb och jag låg och dega i sängen ;)

När Bernt sedan hade cyklat till jobb så kunde jag självklart inte somna om :(
Så jag gjorde vid lite frukost åt mig och såg One tree hill... höhö :D 

& efter det kände jag mig enormt rastlös så jag fick en liten städningskick!
Jag börja damma och damnsuga heeela lägenheten! :D Tog mig bara sådär 2 timmar.. haha!

Så nu ska jag hoppa in i duschen för snart kommer Bernt hem från jobb, hihi! 

Hörs ikväll eller imorgon mina vänner. 

/ Lillanilla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback