New Week.

Hallåja!

Nu var det Måndag igen vilket innebär en ny vecka med massor att göra och hinna med. :)

Vi kan väl ta en liten update av helgen först.. 

I fredags, var jag minst sagt död efter att ha jobbat med 29 barn på 3 personal hela dagen, haha.
Så jag och Johanna ♥ tog oss en redig myskväll i min säng med massa gott. 
Vi såg Michael Jackson filmen samt en annan som hette The Box. 

I lördags, var jag iväg på shopping under hela dagen med mamma och pappa.
Blev lite handlande till pappas fest och sedan satte vi oss och tog en fika :) Myyysigt!

Det bar sedan hemåt och under kvällen gjorde jag faktiskt inget speciellt.. tog det bara lugnt.
Vilket var väldigt skönt och behövligt. :) 

I Söndags umgicks jag med familjen under förmiddagen och sedan vid 4 tiden åkte jag in mot stan.
Där mötte jag upp Caroline

Vi satte oss på Lillatorg och fikade i drygt 2 timmar.. sedan gick vi upp till värnhem och handla lite narturgodis och åkte hem till Caroline och mös en massa.

Vi kollade igenom vår vänskap i bilder, dvs 4 år i bilder.. herre min gud alltså!!
Man har verkligen förändrats.. och tur är väl det! :p 

Men det var verkligen HUR KUL SOM HELST och se alla bilder..
alla fester, alla myskvällar.. ja you name it!

Jag älskar dig Carro, du är min bästa kompis och det kommer du alltid att vara. ♥

Jag stack sedan hem vid 10 tiden.. och när jag var hemma strax innan elva var jag ganska sliten.

Så jag satte mig vid datan en stund och pratade med min älskling och sedan somna jag gott. 

& idag, har jag varit i skolan och fått mina betyg this far och jag har fått VG på allt.. jag är överlycklig! :)

Nu ikväll, har jag tränat fotboll som vanligt.. riktigt trött i benen idag :( menmen, det är nice!

Imorgon.. ska jag först in till stan och fika med Mia, sedan ska vi på studiebesök på BRIS.
Ska faktiskt bli väldigt intressant så det är något jag ser fram emot :)

Menmen.. nu ska jag avrunda här, vi hörs imorgon! 

/ Lillanilla.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback