Fredagsmys.

Hejsan.

Idag är det fredag, ellerja ientligen lördag just nu men det glömmer vi för en stund :) 

Under dagen har jag varit en runda i stan med Mamma och min fina systerson Rasmus.
Vi tog en glass och bara mös, verkligen jättemysigt!

Därefter åkte vi hem och då tog jag bara det allmänt lugnt. 

Senare ikväll kom Johanna ♥ hit och mös. 
Vi drack lite vin, snacka skit, såg film och spela spel.. höhö. 

Hon stack hem för en stund sen och nu sitter jag bara här.. ellerja, ligger här :D 
Har precis sett ett avsnitt av one tree hill, looove it!

Annars då, imorgon blir det utflyttningsfest hos Ahlin i Kämpinge med mina töser.. ska bli såå trevligt! :D

Annars en kväll som denna har jag lite jag skulle vilja skriva av mig om..

För det första så har jag verkligen ett väldigt bra och fint liv numera..
Gud skall veta att jag fått gå igenom en hel del under dom senaste åren, men äntligen har jag hittat hem.
Jag har en helt fantastisk familj, den finaste någon kan ha, världens finaste vänner,
den absolut bästa pojkvännen och som plus i kanten kunde min utbildning inte gå bättre! 

Jag är så himla lycklig nu, jag tror ingen förstår det. 
Om det inte vore för min familj och mina vänner hade jag inte varit den personen jag är idag.. så Tack! ♥

.. Och går allt som det ska denna sommaren är det min sista i Sverige.
Jag tar examen i Juli och sedan ska jag bara passa på att njuta av sommaren med mina nära. 
Därefter, åker jag och min älskling till Kreta en vecka och sedan bosätter jag mig officiellt i Norge med honom. 

Det känns verkligen så himla bra, jag tror nog ingen förstår hur bra dock!
Men bra känns det och det är huvudsaken.
Bernt, du gör mig så himla lycklig och jag älskar dig otroligt mycket! ♥

Men om man ska vara lite skvallergalen då.. någon som sett avsnittet av Bella&Tyra show i torsdags?
Herre min skapare säger jag bara.. mina ögon OCH öron höllt på att hoppa ur ett flertal gånger. 

Tjejerna hade då Kisse som gäst.. skjut mig nu, någon? Var min tanke.. menja.
Hur som helst.. Bella och Tyra körde schyst tyckte jag, dom var lättöppnade om allt men Kisse däremot..
hon var seriöst en riktig bitch! Jag förstår inte hur man kan agera så mot folk som hon gör..
Och jag menar, okej om man har en såkallad " roll " i sin blogg och en annan personligen.. men vafan!
Lite artighet kan man åtminstonde ha gentemot programledarna som håller i programmet man befinner sig i. 

Nej usch, jag tyckte verkligen inte att Kisse skötte det snyggt.. riktigt oproffsligt om jag får säga min mening. 
Så tjejen, Alexandra eller vad du nu kallar dig.. väx upp och bygg på dig lite självrespekt!!

Hehe, ja.. i sånahär inlägg får det faktiskt förekomma lite " stockholmskvaller " tycker jag.. ;)

Buuuut, anyway.. nu tänkte jag faktiskt ta och hoppa i säng här innan klockan blir aaaalldeles för mycket.

Sov så gott peeps så hörs vi alldeles säkert av imorgon :) 

/ Lillanilla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback