En veckas bloggtorka.

Hejsan.

Ja, jag vet jag har haft en liten bloggtorka men jag har haft mycket o göra helt enkelt. :)

I helgen var fest och åter fest. 
På valborg ( i fredags. ) var det först middag hos Johanna, riktigt mysigt. 
Sedan anslöt även Jennifer och då tog vi fram boxen och njöt av vinet..

Sedan tillbringa vi hela dagen och natten hos henne, med dans, alkohol, spel och massa massa skvaller ;)
Världens bästa Valborg faktiskt, hehe!

Vid 2 tiden begav sig Jennifer hemåt och då tog jag och Johanna på oss mjukis och slängde oss i soffan och såg en sjuk skräckis! ;) hehe!

Vaknade sedan upp på lördagmorgon, lagom bakis och sådär.. hehe!
Stack o mata katten och sådär, sen släppte Johanna av mig hemma så tog jag det bara lugnt. 

Efter någon timme stack vi inom stan o fixa lite alkohol åt lördagskvällen och sen bar det hemåt.
Duscha och fixa mig och sådär sen stack jag och Johanna vidare för lite party hos Kim
Det var riktigt riktigt trevligt men jag mådde lite halvkasst så jag drog hem redan vid 12 faktiskt. 

& i söndags tillbringa jag dagen i Vinslöv hos min syster med min familj.
Vi fikade, spelade fotboll o bara mös i solen, riktigt mysigt. 

Igår, måndags.. var jag i skolan under dagen o fick 2 nya kurser.. 1 som jag redan är klar med, puh! :)
Sen spela jag match igårkväll.. men den pratar vi inte ens om. :p haha. 

& idag har jag pluggat hela långa dagen o nu kollar jag på tv bara :)
menmen, detta var väl en snabb update ;)

Nu ska jag slänga mig i sängen, vi hörs :) &&&& jag älskar dig Bernt

/ Lillanilla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback