En skräckslagen kväll.

Tjenare! 

Idag började dagen med att jag vaknade strax efter nio.. lagom utvilad. 

Därefter hoppa jag in i duschen och fixade till mig, sedan åt jag lite mackor och såg på tv :D

Senare cykla jag ner till banken för att hämta lite pengar och därefter tog jag tåget in till Malmö. 

Sedan vidare till Lund och till min skola för att träffa min lärare och få ett nytt ämne för denna veckan!
Bara 3 kurser kvar nu.. FULLT ÖÖÖS! :D 

Hade sedan en datalektion också.. skall ha det nu 4 torsdagar framöver :) 

Efter vi slutat släppte Anneli av mig på Jägersro där jag gick en runda och kolla lite..
En snygg hoodies med en sverigeloga fick även följa med mig hem, såå fin!
Alltid letat efter en sån så att den bara kosta 179:- gjorde köpet klockrent! 

Därefter tog jag bussen hem och bara slappade. 

Ikväll har jag varit på bio med Johanna och sett A terror on elm steet.
Och det var den sjukaste filmen jag någonsin sett! FYFAN vad rädd jag var.. ( är ) :$ hahah!

Vi skulle ju igentligen sett den nya sex and the city filmen idag men det var proppppat med folk så vi kör på att se den någongång nästa vecka istället.. :) lite bättre då!

Menmen.. morgondagens planer då, ska in till biboliketet och lämna samt låna lite böker..
Skulle gjort det idag men jag hann aldrig det. 

Sedan har jag match kvart i sex så jag ska ner på samling halv fem. :) 

Menmen.. uppdaterar mer imorgon..

/ Lillanilla.



Kommentarer
Postat av: mollan

haha blev syrran rädd jag och tony ladda ner den men jag tyckte den var skit :o Pga det inte var Robert englund i huvudrollen Saw är bättre :)



får ta en filmkväll när jag kommer hem :)



'puzz

2010-05-28 @ 13:05:15
Postat av: Bloggarmaja

söt bild!

Postat av: TESS

det är väldigt mycket powerdeep över "A terror on elm steet" :D ;)

2010-06-04 @ 08:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback