Back in sweden.

Hejsan. 

Nu var man tillbaka på svensk mark igen, tråkigt :(

Men hur som helst så blev dom sista dagarna i Norge allt annat än förväntat.

I fredags var vi somsagt hos grannarna, Stine och Hermod och åt en god hemmalagad pizza och drack vin!
Det var verkligen hur trevligt som helst.. skönt att man har såna fina grannar! :)

Vid 1 tiden eller något drog jag och Bernt hem och somnade väldigt gott. 

I lördags när Bernt stack till jobb klockan NIO på morognen sov jag vidare.. riktigt härligt!
Sedan vaknade jag vid halv 11 och började kalva som fan! 

Jag har nog aldrig mått så dåligt i hela mitt liv skulle jag kunna säga.. 
Jag kalva från klockan halv 11 på lördagmorgonen och sedan HEELA helgen!

Det var verkligen hemskt, fyfan vad man inte mådde bra.. usch! 
Det värsta var nog att Bernt fick bevittna mig.. stackars honom! :(
Till slut skicka jag iväg honom på födelsedagsfesten vi var bjuda på till hans brors flickvän.
Så dit stack han och var i några timmar medans jag låg hemma och trodde jag skulle avlida. 

Vid 11 tiden kom Bernt hem igen och ATT det var skönt att ha honom hemma..
Sen pyssla han om mig lite och därefter somna vi gott. 

I Söndags skulle jag åkt hem men det skedde inte, absolut inte. 
Jag kände att eftersom sista gången jag kalva var sent på lördagsnatten så ville jag stanna ett par dagar. 

Om inte för min hälsas skull så för min kärlek till Bernt. :)

Så hela söndagen och hela måndagen umgicks vi bara.. bara vi, ingen annan!
Det var helt underbart att bara få två helt lediga dagar med honom utan jobb, träning m.m!

& igår, ( Tisdag ) tog jag bussen hem halv tolv och landa i Malmö halv 6. 
Bussresan var lugn, inte så mycket folk på bussen iheller så det var skönt. 

Resan tillbringa jag med One tree hill på min dator, höhö.. ja jag är en nörd jag vet! :p

& idag då.. jag sov ut tills klockan 12 ungefär, riktigt härligt!
Därefter satte jag mig med mina böker, min dator och började plugga. 

När klockan var halv 4 hade jag skickat in 5 uppsatser och jag var då fullkomligt nöjd! ( slut ) hehe!

Så idag har det faktiskt varit en bra dag kan jag meddela, :)

& ikväll har jag tränat fotboll som vanligt.. skönt att röra på sig igen :D 
Nu har vi match på Fredag mot Skabersjö och då ska vi döda tjejer!

menmen.. annars imorgon då, skall jag först till skolan och ordna lite.
Sedan imorgonkväll ska jag på bio med Johanna, ska bli myyys! ♥

Men.. jag ville bara ge er en liten update på mina senaste dygn.. så enjoy! :D 

Hörs imorgon.. gonatt!

/ Lillanilla.



På bilden är jag min morbror och jag samt min systers pojkvän Benny i bakrunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback