17 Maj.

Hallåja!

Idag är det 17 maj och det är Norges stora dag, höhö! 

Min pojkvän var väldigt onykter igår när jag ringde honom kan jag meddela..
Tydligen har uppladdningen inför denna dagen pågått sen i fredags så, haha! :) 

Menmen.. idag har jag först varit i skolan och lämnat lite böker till min lärare som jag är färdig med.

Efter det stack jag upp till Malmö Högskolas biblotek och lånade ytterliggare några böker.
Inom Hälsopedagogik som blir denna veckas ämne tror jag (?) Får veta det imorgon. :)

Därefter åkte jag hem och la mig i soffan och läste lite.. väldigt skönt. 

& nu sitter jag här o bloggar, hehe! 

Ska alldeles strax börja packa och byta om inför kvällens match mot Trelleborg..
Dags att kötta nu tjejer.. vi kan detta!! Win together and lose together! ♥

Aja, annars lär det inte hända så mycket mer idag.. matchen är väl slut vid 9 och sedan lär jag vara så trött att jag kommer däcka med kläderna på i min säng :( haha! 

Anyway, imorgonbitti skall jag först på föreläsning på kulturhuset och sedan till Lund o träffa min lärare. 

Det är väl ungefär de senaste.. hehe! 

Ha en fortsatt fin dag i detta underbara väder :D 

/ Lillanilla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback