Uppdaterar från Norge.

Tjingeling!

Denna veckan har varit helt galen för mig.. har knappt haft något liv typ, haha!
Sjukdom, praktik och en massa annat.. hehe.

Praktiken går jättebra, personalen är underbar och likaså barnen.
Så jag trivs verkligen jättebra, like always. :)

Ni som inte har förstått det praktiserar jag där jag arbetade innan.. hehe!

& igår, kom jag ner till jobb kl 8.. men blev hemskickad igen klockan 10, haha.
Dock stanna jag där fram tills halv 12, hade fredagsfika med personalen och så.. hehe.

Sen kom Mamma och hämta mig så åkte vi hem.. sen duscha jag och packade det sista inför Norge.
Tog sedan bussen till Norge halv 4.. och det var nog den segaste resan jag någonsin varit med om!

Menmen, kom iaf fram till Sarpsborg där Bernts pappa kom och hämta mig utan Bernt? Haha.
Anyway, när jag kom hem mötte Bernt upp mig utanför och höll för mina ögon... (?)

När jag sen kom in i lägenheten hade han tändt ljus i hela köket samt gjort en god kyckligsallad åt oss.
Snacka om världens bästa pojkvän va?! Herregud, jag blev väldigt glad iallafall.. hihi. :)

När vi käkat och så la vi oss framför tvn en stund, sen kom Bernt in med en stor paket till mig..
Och så fort jag såg att det var en helt ny laptop precis i min smak slet jag upp hela förpackningen.. hehe!

Jag har nog aldrig blivit så glad över något i hela mitt liv som jag blev för denna dator.. hehe.
Inte just att jag fått en dator, ( självklart blev jag enormt glad ) men att Bernt har gjort detta för mig gjorde mig ännu gladare.. han är verkligen helt fantastisk! ♥

Lekte lite med datorn igårkväll men sen umgicks jag bara mest med min baby..
En helg är inte mycket att umgås på men det är bättre än ingenting. :)

& imorse vaknade jag upp hur lycklig som helst.
Praktiken/Skolan går hur bra som helst, jag har världens finaste vänner och familj men den finaste pojkvännen.
Alla har vi våra uppgångar samt nedgångar.. men just nu, här idag.. är jag världens lyckligaste! :)

Nu sitter jag här i soffan med min nya fina dator.. ska alldeles strax hoppa in i duschen här. :)
Sen plocka undan lite i lägenheten till Bernt kommer hem från jobb kl 17.

Ikväll ska jag iväg på tjejmiddag hos Nina, som fyllde år tidigare i veckan.
Ska bli så kul att träffa de norska tjejerna igen, alldeles för längesen nu ju! :)

Annars har det inte hänt något speciellt tror jag.. hehe!
Uppdateringen i bloggen har inte varit första prio nu kan jag erkänna, men somsagt.. andra saker är viktigare.

Men till en stor sak då; Malmö Redhawks!
Nu är dom klara för rond 2 i playoff och det gör dom genom att möta Almtuna.. bära eller brista typ!?
Men, detta kommer gå vägen.. det tror jag faktiskt.. Så kom igen nu!!!!

Menmen.. nu måste jag nog ta och fixa mig lite här tror jag.. men vi hörs :)
Uppdaterar så fort jag hinner, ha tålamod mina fina läsare.

/ Lillanilla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback