Praktik och sådant.

Tjingeling!

Nu har det snart gått en vecka sen jag uppdatera vilket jag faktiskt står rakryggad för. 

Har haft så himla mycket pågående sen jag kom hem från Norge att jag knappt hunnit med.

Lördagen i Norge tillbringades med vänner och alkohol.. riktigt trevligt faktiskt :)
Vi hade förfest hemma hos oss och sen bar det iväg på stan där jag och johanna slog klackarna i taket. 

Längesen bara hon o jag var ute själva så det var väldigt mysigt men såklart även skitkul! :D ♥

Efter bara en halvtimmes sömn vakna jag upp på söndagen lagom bakfull och enormt seg..
Men på bussen kom vi iallafall och så fort vi satte oss ner däcka vi båda två.. höhö! :)

När vi sedan landa i malmö igen på söndagseftermiddagen gjorde jag inte ett piss.. sov bort hela dagen, haha!
Ville ju vara pigg inför min första dag på praktiken dagen efter. 

Så nu har alltså en vecka gått och jag har haft min första vecka av fyra på min praktik!
& fytusan vad bra det känns, verkligen alltihop! :) Personalen kan man bara älska!

Men idag, kom jag dit som vanligt halv 8.. sen blev hemskickad igen vid halv 9.. :( 
Halsen var lika tjock som ett bär, febern steg och yrslen var max!

Så jag begav mig hemåt och slängde mig i sängen och sov mer eller mindre bort hela förmiddagen..
Det behövdes kände jag.. det har ju varit väldigt mycket som hänt de tre senaste veckorna.

Först alla tentor i skolan, sen norgeresa och nu praktik.. usch! Menmen.. man känner att man lever :)

Men till en glad nyhet då.. igår satt jag och älskling och kolla in resor i sommar till turkiet :)
Jag får ju dock ingen ledighet oavsett i sommar trist nog, men någon dag kan jag väl få ledigt, hehe!

Anyway, ikväll ska jag inte göra ett skit faktiskt.. håller på att göra taccos med mamma, syster och systerdotter nu..
Sen blir det mys till Let's Dance samtidigt som man zippar o checkar läget mellan redhawks vs mora.

menmen.. nu ska jag ner och hjälpa till lite mer.. vi hörs!

/ Lillanilla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback