Long time ago.

Hejhopp.

Nu har jag tagit en rejäl paus ifrån mitt bloggande och med all rätt faktiskt.
Jag har haft väldigt mycket att ta itu med den senaste tiden.. usch!

Det har varit praktik, tentor, födelsedagar, fotbollen och sen är Bernt här nere nu. ♥

Såja, jag tänkte besparar er en tråkig men sjukt lång update så vi kör på istället :D haha.

Just nu sitter jag i skolan och har rast, jag har väldigt ont i mitt huvud av alla tentor, menmen.

Har 6 tentor ska skall göras tills Tisdag nästa vecka och när jag bara har 2 dagar på mig att göra de drabbas jag av lite småpaniiiiik! Menmen.. de får bära eller brista :)

Men, nu ska jag faktiskt avrunda för nu ska vi väl in igen.. men jag uppdaterar ikväll eller imorrn :)

Ta hand om varandra där ute!

/ Lillanilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback