Fin helg i Norge.

Hello!

Nu var man på bussen påväg hem från en väldigt fin helg i Norge.

Igår var det somsagt tjejmiddag hos Nina, supertrevligt.
Stine kom och hämta mig strax efter 18 sen stack vi till Nina och kosa oss sålänge tills folket börja komma :)

När allt folk sen hade kommit käkade vi och hade det allmänt trevligt. :)
Är så himla glad att man kommit så bra in i deras tjejgäng, för dom är verkligen helt underbara.

Vid halv 10 eller något skulle Marianne hem så hon erbjöd mig skjus hem eftersom Bernt var där hemma..
Så jag kände att jag inte hade hjärta att dra ut utan honom, hihi.

Så när jag kom hem bytade jag om, och la mig i hans famn och såg slutet av melodifestivalen.
En riktigt bra kväll med den bästa avslutningen helt enkelt ♥

& idag vaknade vi vid 9 tiden.. åt goda mackor och såg vänner :) hihi.

Sedan packade jag det sista inför avfärden och så.. sen kom Bernts pappa och hämta oss strax innan 11.

Och nu sitter jag då här på bussen i min ensamhet.. inte speciellt många på bussen idag, vilket faktiskt är skönt :)

Lämnade Göteborg för 1 timme sen så det är ungefär 2 timmar kvar, skööönt!

Senare ikväll ska jag bara ta det lugnt.. kolla film med syrran och så.
Sen är det jobb tidigt imorgonbitti.. 06.30.. döda mig!? Menmen, det är skoj ;) hehe!

Menmen.. nu ska jag fortsätta att se på One Tree Hill som varit min sysselsättningen under denna resa..

Vi hörs ikväll eller imorgon.. ta hand om varandra :)

/ Lillanilla.                 Bernt, du är allt för mig.. jag älskar dig otroligt mycket ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback