Uppdatering.

Halloj! ♥

Nu har jag haft ännu en bloggtorka.. tiden räcker inte till helt enkelt :( 

Hur som helst, dagarna i Norge vart helt underbara.
Vi var ute och kollade till Bernts brors och hans flickväns nya hus och passade på att umgås med Bernts familj lite.
Sen har vi bara myst och umgåts en himla massa.. så skönt! 

I Onsdags åkte jag hem.. tråkigt nog!
Bussresan var enormt dryg då internetet inte fungera.. så istället såg jag på Twilight och New Moon.
Och DÖÖÖDA MIG, vad jag vill se Eclipse nu.. herregud!!! :D 

Menmen.. när jag kom hem så stack jag och Mamma till Burlöv och shoppa lite.
Lite får man väl unna sig för skattepengarna? ;) hehe!

Anyway, sen dagarna därefter har jag väl bara passat på att koppla av.
Träffat min bästis Caroline Årzén, varit i skolan, skrivit och lämnat in uppsatser och träffat vännerna :)

& denna helgen har jag väl inte gjort så mycket.. i fredags jobbade jag hela dagen, sedan tog jag bara det lugnt.
Och igår, pluggade jag hela dagen och sen hade jag filmmys med Johanna på kvällen. ♥

& idaag, har jag städat hela rummet samt pluggat.. stuud nu de sista veckorna som är kvar :D hihi. 
Sen kom Johanna hit så fixa vi lite låtar åt henne och sen cykla vi hem till henne och såg film :)

Har verkligen inte mått bra idag.. fyfan, det började redan imorse :( usch och tvi.
Sedan försvann det under dagen och nu mår jag bajs igen.. pallar inte bli dålig nu alltså :( faaan!!

Hur som helst, så nu sitter jag här.. morgondagens planer bli pluggning och sedan fotbollsträning :)

& även lite planer har gjorts för de kommande helgerna.. :D hihi. 
Denna helgen som kommer så kommer ju Bernt ner, ska bli så himla myyys!

Sedan på Midsommarafton fyller Pappa 60 så då ska vi ha en stor fest. 

& den tredje helgen där, 2,3 och 4 Juli kör jag, johanna och petra upp till Norge och partajar! :D 
Ska bli sååå kul! 

Meeen.. den största nyheten är nog att jag och Bernt satt en datum då jag flyttar upp dit!
Beredda? DET BLIR DEN 30 JULI!! ( sista helgen i Juli alltså..... ) Herregud som jag längtar!!
Dock fasar jag det på samma gång.. usch, finner inga ord som kan förklara smärtan jag känner att lämna mina vänner, MINA TJEJER och min familj.. usch, men det får man arbeta med stegvis helt enkelt :)

Menmen.. här kom en liten snabbis iallafall.. ska försöka bättra mig, jag lovar :)

/ Lillanilla.


Jag saknar Magaluf -09, jag saknar livet och jag saknar hela grejjen..... usch, ångest!

Kommentarer
Postat av: TESS

jahaaa du!! vad hände med min flytthjälp!! kioskmongo!

2010-06-14 @ 18:33:04
Postat av: pernilla

hahaha.. tack för den!! Vi får lösa det på något höger ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback