Sommaren är äntligen här!

Hejsan!

Det blev ingen update igår eftersom jag var så hiiimla sur efter gårdagens match, USCH!
Återkommer till det lite senare. 

Första delen av dagen tillbringade jag i skolan framför en dator :( ångest på hög nivå.
Men, jag fick iallafall väldigt mycket gjort och det kändes skitbra! :) 

Sen efter man slutat vid halv 4, tog jag tåget samt bussen vidare till samligen. 

Bytade om och peppa varandra ( bra där tjejer :D ) sedan körde vi vidare till Skurup.

Första delen av matchen var skitbra, vi gjorde 1-0 när det hade gått 1 minut och det kändes skitbra.

Sedan dök det upp en liten bitterfitta och skulle fälla mig och därefter brast det..
Ja, jag åkte på rött och fick gå av planen.. 

Såhär gick det då till; Hon kom bakom mig och fällde mig så jag landa ner på mina knä.
Därefter reser jag mig upp och puttar ner henne på gräset och så hånskrattar hon mig i huvudet och säger:
Kan du inte bättre eller? OCH DÄR, brast det för mig! 
Så jag slog till henne, rejält hårt på axelen.. fick fan spel! Och sedan fick jag rött kort. 

MEEEN, för det första.. när hon fäller bör domaren blåst gult på henne och om han nu inte hann se det skulle han iaf blåst gult på mig när jag putta ner henne i gräset. men neeej, köpt domare som han var ( hans flickvän spelade i skurup ) så vänder han sig om till båset och kollar på dom liksom " vad ska jag ge henne? " och då skriker dem " RÖÖÖTTTTTT!!!! " Och sedan slänger av sig en kommentar samtidigt som jag går av planen " hon ska ha det! " 

Behöver jag säga att jag var liiiite irriterad när man bara fick spelat 20 minuter och sen gå av pga en fucking köpt domare?! ÅÅÅÅHHHH! Nu börjar jag bli arg igen.. så nu pratar jag om något annat!!!!

Imorse, vaknade jag vid halv tio tiden och bestämde mig för att gå ut i trädgården.
Så det var på med bikinin och solstolen och lägga mig och sola.. och jäääklar vad det brännde på direkt!

Låg iallafall där ute från klockan 10 till klockan 15. Hääärligt :D 
Behöver jag säga att jag är kolsvart nu? ;) höhö! Det gillar vi starkt! 

Anyway, nu är jag heldöd.. solen tar verkligen slut på en, lala :D

Ska alldeles strax städa undan på rummet och sedan slänga mig in i duschen :)

Ikväll, ska jag dock vara duktig och bara plugga.. mognadspoäng? I do think so! 

menmen.. hoppas ni får en fin fredagskväll för sommaren är ÄÄÄNTLIGEN här!!!! :D

/ Lillanilla.




Kommentarer
Postat av: malin

Hihi du har ett lundbergs temperament:) Men sånt gillar vi. Du får också ha en bra fredagskväll. Hälsa Bernt så mycket från oss när du kommit fram :)



Puzz och kram.

2010-06-04 @ 17:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback