Många usch en måndag som denna...

Hejsan. 

Idag är det Måndag och det innebär en ny vecka :) 

Idag har jag bara pluggat och så, sen tränat ikväll.. gick väl sådär.
Sprang bara hela träningen såja.. usch! 

Har under helgen mått skitdåligt.. yrsen och illamående konstant :( 
Förstår inte vad det kan vara? usch.. jag har INTE tid att bli sjuk nu :( 

Annars har det faktiskt inte hänt så mycket idag.. 

Det börjar komma över mig nu stegvis att jag verkligen ska lämna mitt liv här i Sverige..
Vilken sjuk känsla? Herregud..
Men oavsett hur underbart det kommer bli att bo tillsammans med Bernt ♥
kommer det bli fruktansvärt jobbigt och lämna allt här hemma.. Usch! :(

Menmen.. morgondagens planer är inte så många faktiskt.. bara plugg typ. 
Skall försöka få så mycket gjort imorgon känner jag.. så jag blir klar denna vecka iallafall :) 

men nu ska jag faktiskt äta glass, WAAAMMI! Ha en fin kväll :)

/ Lillanilla.



Kommentarer
Postat av: TESS

när du flyttar vill jag ha tbx min säng och min tv, eller rättare sagt, Ralle vill ha dem i sitt nya rum :)

så egentligen är det perfe vi flyttar samtidigt!



och vi tycks lida av exakt samma åkommor..... hmmmm

2010-06-15 @ 15:19:20
Postat av: pernilla

Haha.. okej.. :)



Jajo... steget är stort så att säga.



Förresten, jag och berra tänkte ta oss en trip till vinslöv någon gång nästa vecka om det passar sig? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback