Ikeabesök.

Tjeeena! 

Idag är det Måndag och det har de varit hela dagen.. haha, rolig jag var nu va!? :D 

Imorse vaknade jag brevid min älskling, såå mysigt! 
Vi gick ner och åt frukost tillsammans med mina föräldrar och Rasmus, min systerson. 

Sedan tog vi tag i oss själva och började fixa oss och åkte därefter ut till Ikea!

Nu har vi planerat och köpt en massa och har våra tankar på hur lägenheten kommer ser ut.
Allt kommer bli så himla fint när vi väl fått ordning på allt, det är jag säker på! :) 

Resten av dagen spenderade jag och Bernt ute, vi spelade fotboll och sådär. Kuul! :) 

Sen ikväll har jag tränat fotboll som vanligt.. riktigt skönt och få springa mycket idag faktiskt. 

Nu har jag precis duschat och sådär så nu ska vi äta fiskpinnar och potatismos!! :D GOOOTTT!

Imorgon, ska vi till Vinslöv och äta middag hos min fina syster.. ska bli myys!

Menmen.. nu bör jag avrunda för min mage skriiiiker efter maten!! :D

Ha en fin kväll mina fina läsare!!

/ Lillanilla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback