Sista veckan.

Tjenare!

Idag är det Måndag och det är min sista vecka i Sverige innan flytten och det känns overkligt.

Idag har jag varit och sprungit rundor i stan med mamma för fullt! 
Mycket och handla och planera nu :) 

Senare ikväll har jag varit och tränat fotboll med laget och sagt hejdå till tjejerna. 
Vilka underbara tjejer alltså, kommer verkligen sakna dom allihop! HSK!!

& nu sitter jag här, har precis pratat klart med min bästa vän i telefon. 
Jag och Caroline har kännt varandra nu i nästan 5 år och träffats nästan varje dag. 
Det finns inte en ända person i denna världen som jag kan känna mig så öppen, ärlig
och mig själv med som jag kan göra med henne.
Hon har alltid stöttat mig oavsett beslut jag tagit, oavsett händelse som skett och oavsett tillstånd jag varit i. 
Hon är verkligen one of a kind och hon är troligen världens finaste person! ♥
Vi har gått igenom skratt, svett och tårar tillsammans och jag kan inte ens sätta mig in i situtationen när jag ska säga hejdå till henne på fredag.. det kommer bli väldigt väldigt jobbigt!
Men som vi båda kom överrens om tidigare ikväll, ingenting skall förändras.. oavsett vad!! 
Vi är blodssystrar, vi är en.. hon är helt enkelt min andra halva! Jag älskar dig Linis!!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan kolla på lite o.c innan jag ska sova. 

Imorgon ska jag en tur till Ikea med min mamma och min fina syster Tess, myyys! 
Sedan imorgonkväll ska jag och Johanna ♥ se Sex and the city 2!! :D 

menmen.. hoppas ni har en fin kväll mina vänner. :) 

/ Lillanilla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback