Nu börjar allt närma sig..

Helloo!

Igår tog jag det mest lugnt under dagen, orkade faktiskt inte göra så mycket :)
Senare kom min fina syster Tess och hennes kille Benny hit och hämtade barnen och så. 

Senare in på kvällen åkte jag och mamma upp till stan då vi skulle äta på resturang. 
Vi satte oss till sist på Mando och åt planka samt hade mor-dotter mys! :) Sånt behövs ibland ♥

Påvägen hem handlade vi lite grönsaker och dippa och sånt, naaaajs! :D 

& idag, har jag inte hunnit göra så mycket faktiskt.. ska snart städa undan på rummet tror jag! 

Sen ikväll, blir det först att följa med mina föräldrar och deras vänner ut och äta ( om jag hinner. ) 
Sedan vidare hem till Kim på förfest med favoriterna och sedan ska vi göra Malmö! Sååå najs! :D 

Jaha.. vad ska jag mer skriva om? Haha, finner inget roligt att skriva om just nu dessvärre.. lala. 

Skriver kanske mer senare, annars imorgon :) 

/ Lillanilla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback