I sommarens soliga dagar.

Tjenixen!

Dessa dagarna jag inte har uppdaterat har jag faktiskt valt att inte göra det. 
Jag har istället passat på o njuta av det fina vädret och träffat vännerna. ♥

Igår, solade jag mer eller mindre hela dagen och sen på kvällen gick jag på bio med johanna & caroline
Vi såg Eclipse!! & fyfan vad bra den var!! JÄÄKLAR alltså.. jag vill se fyran typ NU!! :D hehe!

Idag, vaknade jag vid 11 tiden.. sen gick jag ut och la mig i trädgården :)
Låg där i typ en timme, sedan fick jag mig ett ryck och cyklade in till Malmö. 

Där mötte jag upp Mamma, så käkade vi lunch och sedan mötte jag upp caroline ♥ 
Så cykla vi hem till henne och solade i några timmar och bara snacka skit, SÅ MYS! 

Vid 5 tiden cyklade jag hem igen, och vilket jäkla motion jag fått idag! :D hehe! 

Sen ikväll har jag faktiskt inte gjort något speciellt.. är riktigt trött idag pga den starka solen! :D 
Så nu sitter jag bara här och degar typ.. och äter jordgubbar! :D Mumma!!

Imorgon får vi se vad det blir.. :) Hoppas ni har en fin kväll mina vänner. 

/ Lillanilla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback