Fina dagar som dessa.

Hejsan. 

Jag verkligen älskar dagar som dessa, dagar man umgås med dom man älskar! ♥

I Fredags tog jag det mest lugnt under dagen, solade en massa o så.. hehe! :)

Senare på kvällen stack jag hem till min fina bästis, Caroline och mös i hennes trädgård. 
Vi låg o prata gamla minnen, kärlekar som kommit och gått och allt vi gått igenom under våra 4 nästan 5 år tillsammans som vänner. 
Hon är verkligen one of a kind och jag skrattar mig lycklig att ha henne som min bästa vän. ♥

Sen igår solade jag hela dagen också och sen hade jag, johanna och jenny en myskväll hos johanna. 
Vi drack massvis med vin och bara mös en massa. :) En underbar kväll med andra ord. 

& nu idag, har bernt kommit hit!! :D Eller han kom tiiiidigt imorse men vi har precis ätit frukost med päronen. :)

Vi ska alldeles strax bege oss till stranden.. ska bli sååå skönt o bada idag, yaaa!! :D 

ikväll blir det nog bara att ta det lugnt o mysa, se finalen och så! :) 

/ Lillanilla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback