Dags för roadtrip!

Tjingeling!!

Idag är det Fredag och det är fint väder och jag är såå happy! :D 

Idag har jag och Pappa varit hos en kamrat till honom och fikat, jag fick en massa fina saker också.
Som då ska med mig till Norge när jag flyttar den 24.. b.la en väldigt fin matservis.. så fint så!

Nu sitter jag här.. packningen och allt annat är done and done så nu väntar jag bara på att Johanna och Petra ska komma hit och hämta mig sen beger vi oss på vår roadtrip mot Norge!! :D Ska bli så kul! 

Vi är väl framme vid 9 eller något ikväll sen blir det bara lite mys o uppladdning inför imorgon! ;) hehe! 

Men jag hoppas ni får en väldigt fin helg här hemma i Sverige där det ska bli 30 grader!? :( OMG! 

Menmen.. somsagt, trevlig helg! :)

/ Lillanilla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback