Bästa födelsedagen någonsin!

Tjeeenis! 

Under de senaste dagarna har jag gjort väldigt mycket, vilket har varit väldigt mysigt :) 

I Söndags, var jag och baby på stranden och sen såg vi finalen när spanien vann o så! :D GOTT!

& i måndags, åkte vi in till stan och bara mös hela dagen.. käkade lunch och sådär :) myspys!

Sen på kvällen åt vi taccos med mamma och därefter gick vi ut och gick i nästan en timme. 
Väldigt skönt måste jag säga.. och det erkände även bernt efteråt också! ;) hehe!

I tisdags då, var det meningen att vi skulle dra till min syster i vinslöv tiidigt för att bada o mysa.. 
Men med tanke på vädret drog vi ut på det några timmar så jag och bernt var där uppe vid 2 tiden istället. :) 

Sedan tillbringa vi hela dagen i Vinslöv, och även natten. 
Syster och hennes man samt deras underbara barn bjöd på mat och sådär, såå mys! :) 
Sedan på kvällen tog vi oss en promenix och spela kort och lite sånt! Och vem vann tror ni!? :D hehe!

Vi tillbringade sedan även natten i vinslöv, så jag vaknade upp där på min födelsedag :) hihi. Mysigt! 
Fick även en kaffeservis som jag och bernt tittat på av dem.. wiho! :D så fin så!!

Sedan vid tolv tiden åkte jag och Bernt hemåt mot Oxie med sällskap av mina fina systerbarn. 
Dom fick följa med oss hem då mina föräldrar skall passa dem i några dagar, hehe! 

Så när vi kom hem laga jag lite middag åt oss allihopa, sen duscha jag och fixade mig. 

Därefter åkte jag och Bernt in till stan där vi träffade mina fina tjejer + Micke ;) 
Vi intog TGI där vi hade bokat bord och sedan flöda drinkarna kan jag meddela :D 

Jag fick väääldigt fina presenter av dem som jag blev överlycklig över, kunde inte blivit lyckligare!!
Ni är så himla fina, ni gjorde denna dag till den bästa.. på väldigt länge!!! ♥

Efter vi varit på TGI drog några av oss vidare hem till Paula ♥ på lite champange och sånt innan vi intog Etage! ;) 

Sen slog vi klackarna i taket på Etage i några timmar.. såå jävla fint! :D hehe! 

Strax efter två, hade både mitt huvud och fötter fått nog så jag begav mig hemåt. 

& när jag vaknade upp brevid min älskling imorse mådde jag som förtjänat, men fyfan vad kul jag hade igår!!
Det var typ den första tanken som slog mig.. hehe! :)

Efter några timmars mys lämna jag av bernt på centralen och sedan intog jag sängen!! :D 

Annars idag har jag bara tagit det jäävligt lugnt. :) Var meningen att jag skulle hem till Johanna ikväll och bada men jag råka somna innan jag ens hunnit äta mat.. haha :( Förlåt älskling! ♥

Och nuu, sitter jag bara här.. ellerja, ligger i sängen så att säga :p ska snart se någon film tror jag. :) 

Jag måste bara ännu en gång tacka mina fina flickor som gjorde min dag igår!
Jag var så himla glad, lycklig, ledsen och ja, allt på en och samma gång.. 
Som ni alla vet flyttar jag till Norge nästa helg och därav att jag var ledsen igår.. 
Men det gick ganska snabbt över då jag istället passade på och njuta och umgås med dem ♥
NI är bara awesome allihop, ni är fan så jävla bra!!! Jag älskar er!!! ♥

menja.. bilderna är många, så dom kommer upp så fort jag fått dem :D Godnatt gott folk!

/ Lillanilla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback