This love is unbreakable.

Tjosan.

Glömde visst uppdatera igår, var hundra på att jag gjort det? Kanske drömt det? haha, vem vet.

Anyway, så vaknade jag vid 11 tiden och duscha o sådär.. sen vid halv 1 mötte jag upp Paula i stan.
Vi gick och checka lite och sen åt lunch, wammi ♥

Därefter mötte vi upp Becki, från mitt gamla lag och tog ytterliggare lite rundor i stan. :)
Sedan stack Paula iväg för att jobba och då gick vi och tog en mysig fika på pronto.

Satt sedan där i ungefär 2 timmar, supermysigt att prata av sig ordentligt av skvaller och allt.
Du är underbar gumman, är så himla glad att jag har dig.. & du, jag finns här alltid!
Kommer alltid sakna dig som anfall.. hehe! Min finaste och bästa Becki

Sedan var jag väl hemma vid 5 tiden eller något och då tog jag det bara lugnt.. åt middag och så.

Senare under kvällen kom Johanna hit och snacka lite skit, trevlans! :)

Förresten, vilket jävla väder vi har fått !! Och värre ska det bli stod det tidningarna idag :(
Jag är så sinnesjukt trött på detta skitväder.. ge mig sommar och sol och M A G A L U F 2 0 1 0 ! !

Aja, och idag vaknade jag vid 11 tiden.. duschade och fixade mig sen åt jag lite och så.

Sedan stack jag ner till jobbet en stund och hälsa på.
Saknar verkligen dem allihopa.. personalen, barnen och föräldrarna... menmen! :)

Nya tag i livet sker och nya utmaningen.. och det gillar vi starkt! ;)
Men jag hade nog inte mått så bra som jag gör i de liv jag lever nu om det inte vore för Bernt

På tal om honom så åker jag tillbaka till honom på Lördag, ska bli himla mysigt.. verkligen! :)
När vi båda går igenom en hemsk period som denna är det viktigt att ha varandra ♥

Morgondagen planer då.. först ska jag bli kortklippt av Jennifer, äntligen! :D längtar ihjäl mig!

Sedan bär det av mot Caroline på eftermiddagen för uppladdning samt middag innan hockeyn.
Därefter blir det hockey, ofcourse! Sedan möjlig utgång.. ses vi i dimman!? :)

Aja.. kanske uppdaterar imorgon.. ska försöka klämma in det :) nu ska jag packa vidare..

Take care..

/ Lillanilla.


Kommentarer
Postat av: bernt

va du e gullig :D ælskar dig min vackraste <3

Postat av: becky

aaw vad söt du är !

jag finns också här för dig. sköt om dig gumman !! love u <3

2010-01-30 @ 15:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback