Rest In Peace Jokke.

Hejsan.

Jag glömde visst uppdatera igår, hehe.

Åkte iaf till min syster tillsammans med mina föräldrar för att lämna Rasmus.
Sen fika vi och sådär.

När vi lämnat den ena systersonen ville den andra med oss hem, haha.
Men så fick det bli!

Linus följde med oss hem och sådär.. sen gjorde han och jag en heldag idag :) mysigt.
Vi åkte först in till stan och titta lite samt käkade lunch.. sedan stack vi och hälsa på hans gamla dagis.

Dagen i sig var supermysig, skönt att kunna umgås så med systerbarnen nu innan dom bli för gamla. :p

Sedan i eftermiddags ringde Bernt och var helt knäckt och efter han berättat för mig förstod jag varför.
En väldigt nära vän till honom, som även jag träffade när vi var i Magaluf i sommras omkom iförmiddags.
Han var soldat och var placerad i Afganistan sen slutet av december.

Jokke var en helt fantastik människa, så himla rolig och snäll.. du var den sista som förtjäna detta!
Må din kropp och själ nu vila i frid, du är och kommer alltid förebli djupt saknad! ♥

& ikväll var jag tvungen att komma ifrån huset så jag följde med mamma in till stan.
Handlade lite baskläder och saker.. alltid behövligt.

Senare så kom Sofia och Paula hit.. och det behövde vi nog alla tre.. Ni är bäst tjejer! ♥

Nu sitter jag här och glor.. Paula har däckat och jag kan inte somna vilket inte är så konstigt.
Jag sörjer en väldigt fin människa som var omtyckt av alla, utan tvekan.
Det som är extra jobbigt just nu är självklart att Bernt är så långt borta och jag känner så hjälplös.
Som tur är fick jag bokat en biljett till honom i helgen, tack och lov!

Har nu skrivit av mig lite iallafall.. orkar inte mer, mår självklart inte bra...

/ Lillanilla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback