Pernilla goes hippie.

Hejhej.

Imorse vaknade jag vid 9 tiden.. schtendöd, usch!

Tog iaf tag i mig själv och gjorde mig iordning och käka lite sen kom Jennifer och hämta mig vid 10.
Vi körde sedan till hennes skola där jag var provdocka till hennes 70talstema.
Det slutade med att jag var en 70tals hippie.. haha, crazy :D Men kul var det!

& nu är jag hemma igen.. har precis käkat lite nudlar och sett hipphipp.
Ska snart gå ut och gå en runda tror jag.. hihi.

Aja, annars får vi se vad som sker ikväll.. vi ska få gäster så jag får se om jag bara blir hemma och är social.. :)

Rebecca, jag är så himla stolt över dig.. grattis i miljontals. du är grym!! ♥

Nu ska jag iallafall röra på mig.. ha en trevlig lördagkväll mina vänner :)

/ Lillanilla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback