Ännu en sömnlös natt..

Heey!

Då var detta min andra sömnlösa natt.. fan också! :(

Igår gick jag och la mig och var riktigt trött strax efter tolv.. men kunde jag somna? ICKE.
Jag blev så arg på mig själv eftersom jag var verkligen jättetrött men fick ingen ro alls.. :(

Låg och zappa på tvn fram till 7 på morgonen då jag sist kolla på klockan..
Sen sov jag fram tils eftermiddagen.. segt som fan!

& nu har man lyckats vända dygnet.. vilket är skitbra.. BRA där pernilla!

Jag har ingen aning om vad som sker just nu.. jag vet varken ut eller in.
Mår jag dåligt? Är det därför jag inte får någon ro om nätterna? Är jag stressad? WHAT!!??

Oh, det är riktigt jobbigt och som pricken över iet blir allt annat piss pga det också..
Nej usch, idag mår jag verkligen inte som jag brukar.

En positiv sak hände dock idag.. jag fann min klänning på nelly som jag längtat efter.
Så om 2-3 dagar är den min.. shalala! :D

Aja, får väl titta på lite The Hills tills jag somnar.. usch och tvi
Hoppas alla mina vänner sover gott iallafall. :)

/ Lillanilla.


Kommentarer
Postat av: Mia

aloo :)

Den är liten, 12". Skit söööt! Kommer sakna den hahaha men vill köpa en ännu mindre det är därför. Gillar riktigt små. haha nej den är inte sliten. Säljer den för 4000, kostade 7639 men köpte den för 7000. De ända som är slitet är sladden men den ska jag byta så de är ingen fara. :) Har fortf garanti på sladden så. Har haft den 1 år och 9 mån.

Puss

Postat av: Tove

nelly.se gumman =) Tror dock bara dom finns kvar i lila!

2010-01-22 @ 22:41:45
URL: http://crooneman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback