Tillbaka i svearike!

Tjenixen!

Nu var jag tillbaka i Svearike efter nästan två veckor i Norge.

Har haft det väldigt mysigt med mitt hjärta.. och det har vi båda behövt. :)

Joachims begravningen ägde rum i fredags och den var somsagt väldigt vacker men självklart väldigt jobbig.
Jag är väldigt glad att jag trots allt gick och fick ta adjö av honom.. våra fina jokke!
Vi ses snart igen vännen, du förtjänar all ro du har nu.

I lördags tog jag det mest lugnt under dagen och Bernt jobbade, duktig som han är!
Sen på kvällen stack vi hem till Jörgen där resten av vännerna befann sig..
Där drack vi, mös och bara hade det väldigt trevligt.. :)

& i söndags, vaknade vi upp strax innan elva typ.. bakis som jag var, usch&tvi! :p
Sen stack vi vidare ner till hallen där vi träffa resten av vännerna..

Var ju bestämt att vi skulle lira handboll.. skjut mig! :D kan inget om handboll.. alltså, INGET! :p
Så jag var domare och höll mig på bänken.. Men nästa gång blir det fotboll och DÅ ska jag spela! :D

Sen i måndags tillbringa vi bara dagen tillsammans, helt underbart som vanligt.
Du är det finaste som finns och jag älskar dig baby! ♥

Sen åkte jag hem i tisdags och var hemma strax innan 16 tiden.. :)
Sedan umgicks jag bara med min fina mamma under kvällen.. hihi.

& idag, har jag städat rummet lite o så och ikväll varit ute på lillatorg.
Vi placera oss på TGI.. jag, johanna och caroline
Mina fina tjejer, vad vore jag utan er?!

Aja, kom hem vid 11 tiden sen har jag bara fifflat med min nya mobil jag fick idag! :D
Den är verkligen urfin så jag är väldigt nöjd.. hehe! Har även nytt nummer så hojjta om du vill ha.

Aja, nu kallar väl sängen känner jag.. imorgon ska jag hem till min pappas vän o hjälpa med lite saker.
Och sedan ska jag iväg till Rebecca, längesen vi träffades nu så det ska bli mysigt! :)

Menmen.. sov så gott mina vänner!

/ Lillanilla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback